Prezenta la cele mai importante manifestari expozitionale ale toamnei, firma Unior Tepid nu a lipsit nici de la Targul Tehnic International organizat de Romexpo la Bucuresti.

Cu toate ca se afla deja la cea de-a 42-a editie, atat numarul vizitatorilor cat si cel al expozantilor sunt tot mai mici de la an la an, iar perceptia participantilor referitoare la anvergura, calitatea si eficienta targului pare a exprima din ce in ce mai multa nemultumire. Chiar daca au fost si unii expozanti noi, cei vechi au refuzat sa mai participe la acest targ din cauza degradarii vizibile a calitatii manifestarii, cateva astfel de exemple venind chiar din partea firmelor din domeniu.

Degradarea anuala a acestei manifestari expozitionale se reflecta si in insuficienta mediatizare a evenimentului, spre deosebire de alte targuri, ca de exemplu SAB & Accesorii 2016 – unde firma Unior Tepid va fi, de asemenea, prezenta – care a inceput sa fie promovat cu circa 3 saptamani inainte, atat prin intermediul presei, cat si la radio si la TV. Desi anvergura evenimentului scade, preturile percepute de organizatorii TIB raman la fel de ridicate, fiind similare sau chiar mai mari decat tarifele percepute pentru participarea la expozitii internationale de profil, care constituie un real punct de intalnire al oportunitatilor pentru ambele axe de interese.

Desi calitatea evenimentului pare a fi din ce in ce mai slaba, pentru firma Unior Tepid, participarea la TIB de anul acesta a fost, ca de obicei, un prilej de intalnire cu dealerii firmei, firme de top care viziteaza standul expozitional an de an.

Intrucat una dintre cutume in domeniul comertului cu produse industriale este lansarea unui calendar pentru anul urmator, si compania Unior Tepid a luat parte la aceasta traditie, lansand oficial noul calendar pentru anul 2017, care cuprinde o selectie de poze spectaculoase cu ciclisti celebri din echipa Unior Tools, surprinsi in cadrul celor mai riguroase competitii de ciclism la nivel global.

TIB a reprezentat, de asemenea, un bun prilej de discutii pe marginea noului catalog CNS 2016-2018, lansat cu mai putin de o luna in urma. Unior Tepid a prezentat si 4 dintre cele 12 branduri noi (EDMA, IREGA, TOME FETEIRA si FANTACCI), folosind diverse sisteme de etalare si expunere: stand expozitional cu suprafete mari de expunere, prezentari video ale celor mai recente materiale care includ peste 400 de filme atat de la furnizori, cat si realizate in house, rulate pe ecrane cu rezolutie 4k, etc.

IMG_7099.JPG 

Pe langa prezentarea catalogului, a brandurilor noi si a produselor aferente acestora, au fost lansate oficial si noile promotionale de sezon, alaturi de promotia 2016-2018, care expira la aceeasi data cu catalogul, de care cei prezenti au beneficiat in sistem preferential. Calitatea participarii firmei Unior Tepid de anul acesta a fost completata si de demonstratiile in regim de lucru, cu accent pe solutiile de dinamometrie si masurare controlate prin wireless de la brandul BMS, cu o raza de actiune de pana la 25 m si autonomie pe baterie de pana la 180 min.

Cel mai important motiv de participare la TIB a fost, ca in fiecare an, intalnirea cu distribuitorii, prezenti cca. 85% dintre ei, reprezentand cam tot atat si ca pondere din cifra totala de afaceri, lucru care onoreaza firma Unior Tepid si o stimuleaza sa se pregateasca deja pentru evenimentul de anul viitor, indiferent de factorii externi care tin de calitatea si organizarea targului, cu scopul de a le prezenta dealerilor o noua „recolta” cel putin similara cu cea de anul acesta.

Cu o prezenta de peste 16 ani pe piata din Romania, firma Unior Tepid este principalul jucator in distributia sculelor de mana de calitate industriala si fondatorul Centrului National de Scule.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *