Unior este liderul european pe piata sculelor de mana. Iar povestea Unior in lumea „cailor putere” si a „motoarelor turate” merge mai departe. Se intampla in Romania, gratie companiei Unior-Tepid, a carei implicare in cursele automobilistice isi gaseste continuarea si-n editia 2014 a Campionatului National de Raliuri, care incepe ca de obicei, la Brasov, cu etapa inaugurala – acum Tess Rally Romtelecom.

Unior-Tepid e partener tehnic al unui multiplu campion

Societatea Unior-Tepid, reprezentanta a gigantului Unior in Romania, ramane consecventa sloganului „Fair-Play, Fair-Business”, care a devenit o adevarata stare de spirit atat pentru membrii echipei de lucru, cat si pentru colaboratori. Fidela acestui motto, Unior-Tepid a facut un pas important, zilele trecute, cand a devenit partener principal al Cupei Dacia 2014 – concurs ce reprezinta nu numai un brand national, dar mai ales un exemplu de fidelizare si formare de caractere si valori competitionale. In acelasi timp, Unior-Tepid a ajuns partenerul tehnic al multiplului campion national de raliuri George Grigorescu si al echipei sale de mecanici. In plus, sustine scoala de pilotaj GxG Drive Control (cursuri specifice de pilotaj sportiv, dar si cursuri de conducere preventiva). „Desi dorite de toata lumea, securizarea circulatiei si schimbarea mentalitatii la volan a conducatorilor auto reprezinta un lucru dificil de realizat, iar in acest sens Unior Tepid si-a facut un target din realizarea acestor aspecte”, retinem dintr-un comunicat media. Cupa Dacia si Campionatul National de Raliuri 2014 vor cuprinde 7 etape: Raliul Brasovului (20-21 martie), Raliul Aradului (9-11 mai), Raliul Dunarii (30-31 mai), Raliul Transilvaniei (20-21 iunie), Raliul Moldovei (25-26 iulie), Raliul Iasului (5-6 septembrie), Raliul Harghitei (26-27 septembrie).

Continua colaborarea dintre Unior si echipajul Dragan-Bradateanu

De asemenea, Unior-Tepid isi pastreaza, in continuare, parteneriatul cu echipajul Adrian Dragan-Valentin Bradateanu (campioni nationali la Clasa 6 in 2012), reprezentantii revistei „Auto motor si sport”. Ca si-n editia anterioara, tandemul Dragan-Bradateanu (foto) vor conta pe o masina Subaru Impreza N15, cu care iau startul la Clasa 3. Declaratia pilotului Adrian Dragan, inaintea Raliului Brasovului-Tess Rally Romtelecom: „Desi nu ne-am atins toate obiectivele propuse, anul trecut va ramane pentru noi ca unul dintre cele mai dramatice sezoane. Practic, dupa discutiile din intersezon cu noii nostri parteneri, am decis sa ne aruncam, efectiv, intr-o «groapa cu lei». Din punctul nostru de vedere a fost o lupta inegala si ma refer aici in primul rand -financiar, dar a fost o lupta frumoasa, in care noi am simtit ca am dat 110 la suta. Insa, cel mai important este ca ne-am straduit sa ne autodepasim si cred ca asta s-a putut observa. Am imprumutat putin din tenacitatea partenerilor care ne-au sustinut si care sper sa ne sustina in continuare, toti fiind lideri pe domeniile lor, si bineinteles carora vreau sa multumesc: Unior, prin Unior-Tepid, Toshiba Romania, SKF si Auto Motor si Sport, precum si tuturor celor care au fost alatrui de noi chiar si cu un cuvant de incurajare. 2014 este inca un sezon incert prin prisma bugetului, lucru pe care speram sa il rezolvam pana la startul etapei secunde. Din acest motiv am inceput tarziu pregatirile pentru Brasov, iar pentru asta trebuie sa multumesc preparatorului TM Sport si echipei NRA impreuna cu care am gasit solutia de merge mai departe si alaturi de care sper sa continuam si de acum inainte”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *